Obecnie prowadzę audyt procesu projektowego i składu zespołu w Infographic World – IGW bazując na zasobach samego założyciela. To agencja infograficzna z Nowego Jorku specjalizująca się projektowaniem infografik.

Mamy podobną historię pod względem czasu zajmowania się tym zagadnieniem. W 2009 roku Justin Beegel zaczął kształtować swoją firmę i z sukcesem prowadzi ją do dziś realizując projekty infograficzne na skalę międzynarodową.

Podziwiam każdego założyciela agencji infograficznej nie tylko z racji na poziom przedsiębiorczej odpowiedzialności, ale przede wszystkim przez ograniczenie się do wąskiej specjalizacji. To wymaga sprostaniu wielu wyzwaniom od kwestii typowo organizacyjnych i zbudowania skutecznego zespołu po wytyczanie nowych trendów.

Zobowiązuje to również do nieustannego badania form przekazu w kontekście zmieniających się technologii. Jak pokazuje ten przykład zawężenie działalności firmy do jednej niszowej specjalizacji jest ryzykowne jednak w perspektywie czasu staje się wyróżnikiem firmy. Poniżej załączam cytat, który zwinnie ujmuje cel infografik.

Infographics distill your data.

Justin Beegel

CEO, Infographic World

Sprawdź postępy prac nad KOMPENDIUM INFOGRAFIKI

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Divi WordPress Theme

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close